Vores konsulenter tilbyder den optimale support ud fra deres indgående kendskab og erfaring med vores software. Support fokuserer på ansvar for vores kunder, at hjælpe dig hurtigt videre, og tilbyde et serviceniveau ud over det sædvanlige.

Vores mål i Support er at assistere vores kunder i at opnå succes med SERTICA.

Dan Mørkbak Sørensen

  • HAR DU BRUG FOR SUPPORT?

Kontakt mig venligst for support hvis du har nogle problemer eller spørgsmål.

 

+45 96 34 70 00
support@sertica.com

Vi tilbyder en serviceaftale, der matcher vores kunders behov.

Vi frigiver på regelmæssig basis versionsopdateringer, der indeholder en detaljeret oversigt samt dokumentation over opdateringerne.

Derudover bliver vores kunder tildelt én kontaktperson, som hurtigt kan hjælpe jer videre, når der er behov for assistance.

Med en serviceaftale er I garanteret, at der vil blive fundet en løsning på alle jeres spørgsmål.

E-mail
support@sertica.dk

Tlf
+45 9634 7010

Kontortider
9.00 – 15.000 (CET)

E-mail
support@sertica.com

Tlf
+65 6274 1007

Kontortider
9.00 – 15.00 (SGT)

Hvis du har indgået en aftale med en af vores servicemedarbejdere, kan du klikke på knappen nedenfor for at starte vores remote support applikation.

Dette gør det muligt for os at se, hvad der sker på din skærm, og vi kan hurtigt løse dit problem, så du kan komme videre med dit arbejde.