Kontakt mig for mere information eller spørgsmål vedrørende SERTICA cloud.
Hans Christian Jensen
Cloudbaseret fleet management giver rederier en ny tilgang til at styre og kontrollere deres flåde. Det er en webbaseret alt-i-en-softwareløsning, der giver mulighed for at tilgå dit fleet management system uanset hvor end du befinder dig.
Du kan benytte en app, der direkte integrerer besætningens handlinger i fleet management systemet. Selv når du er offline, kan du håndtere opgaver, der kræver interaktion mellem land og hav.
For alle ansatte, såvel som besætningerne til søs og eksterne partnere, vil centralisering af al information hjælpe med at reducere arbejdet med dataudveksling markant. Det eliminerer frustrationen ved manuel logistik og betyder mindre tid på lokal it-administration og daglige sikkerhedskopier.
Brug cloud fleet management, uanset hvor du befinder dig og modtag de vigtigste oplysninger på din mobile enhed (tablets og smartphones).
Med cloud-baseret fleet management har du muligheden for at sikre endnu hurtigere og effektiv flådestyring, fleksibel udveksling af data, datalagring, informationssporing og kommunikation.
Med SERTICA cloud sparer du tid på lokal IT-administration og daglig backup. Vi ønsker, at du som kunde får den bedst mulige oplevelse med SERTICA. Kort sagt tager vi os af alt og sørger for, at SERTICA altid er velfungerende og driftsklar. Da vi har direkte adgang til systemet, kan vi hurtigt og nemt yde support.
Med SERTICA cloud undgår du at opdatere hardware, styresystem eller SERTICA. Besværet med overvågning af driftstid og brug af ressourcer undgås ligeledes.
Du opnår alle fordelene ved SERTICA samt en dedikeret IT-afdeling, som holder øje med din løsning.
Er det ikke altid tydeligt, hvem der er ansvarlig for opdateringer, samt drift og tilsyn i din virksomhed, kunne du overveje at lade Logimatic hoste SERTICA. Vi tilbyder forskellige muligheder ved hosting af SERTICA:
RINA Digital Solutions
Sofiendalsvej 5B
DK-9200 Aalborg
+45 7214 1214
sertica@rina.org