Connectivity muliggør nem udveksling af tekniske og kommercielle data med eksterne parter. Vi forbinder rederier, havne, myndigheder, leverandører og klassifikationsselskaber – som alle kan dele og tilføje data i SERTICA Connect. På denne måde undgår du besværet med papirer, e-mails og manuelle processer med enhver tredjepart!

SERTICA Connectivity

Rederier kan sende forespørgsler om tilbud til leverandører gennem SERTICA med en automatisk meddelelse til leverandørerne. Leverandørerne skal logge på SERTICA Connect for at sende tilbuddet tilbage til rederierne.

Det er en fordel for rederierne at modtage tilbud direkte i SERTICA, hvor priserne kan blive brugt til at sammenligne forskellige leverandører. Tekniske ændringer i indkøbsordren kan indtastes direkte i SERTICA hvor al data opbevares.

Leverandøren drager fordel af at modtage og sende forespørgsler om tilbud elektronisk og modtager desuden påmindelser. Leverandøren har endda mulighed for at downloade indkøbsordren i et Microsoft Excel regneark for nemmere behandling i deres eget backend-system. Dette fjerner også leverandørens behov for at genindtaste varelinjer.

Fremskynd processen, reducér arbejdsbyrden og minimér data fejl med SERTICA Connect.

Nøglefunktioner

  • Webbaseret leverandør portal
  • Forbinder køber og leverandør i en privat én-til-én kommunikation
  • Send forespørgsler om tilbud til leverandører gennem SERTICA
  • Automatisk notifikation til leverandører
  • Let konvertering fra tilbud til køb
  • Modtag tilbud direkte i SERTICA
  • Sammenligning af priser og tilbud

Fordele

  • Spar tid og penge
  • Mindre manuel indtastning med e-handel
  • Fremskynd processen
  • Reducér arbejdsbyrden

Se mere om andre moduler relateret til Procurement →

Tilføjelse af Procurement integration til SERTICA Connect giver adgang til at kommunikere direkte med adskillige maritime leverandører. Den direkte integration til din leverandørs ordresystem i SERTICA Connect muliggør nem udveksling af forespørgsler om tilbud, indkøbsordrer og ordrebekræftelser.

Leverandøren behøver ikke længere at logge ind på de individuelle SERTICA Connect websider til hvert enkelt rederi, men kan oprette alle opdateringer i sit eget ERP-system – hvilket gør processen fuldstændig automatiseret. Leverandører såsom MAN, Lemvig-Müller og Wärtsila bruger allerede SERTICA Connect og det er nemt for nye leverandører at tilkoble sig platformen og udveksle data i MTML-format.

Nøglefunktioner

  • Direkte og automatiseret kommunikation mellem køber og leverandør
  • Direkte opdateringer i ERP-systemer
  • Nem udveksling af data i MTML-format

Fordele

  • Leverandører har ét unikt login
  • Spar penge på serverplads
  • Automatisér processer og spar tid
  • Real-time monitorering af transaktioner

Lær mere om alle moduler relateret til Procurement →

I fremtiden har vi en vision om at integrere forskellige eksterne stakeholders omkring SERTICA. Disse fremtidige integrationer kunne eksempelvis være at:

  • Integrere vedligeholdelsesdata og manualer
  • Tillade leverandører at tilføje data i SERTICA
  • Udveksle data med inspektøren før han ankommer til den egentlige inspektion
  • Lade klassifikationsfirmaer opdatere certifikater i SERTICA

Vi udvikler nye integrationer baseret på input fra vores brugere. Vi er afhængige af partnerskaber for at kunne udvikle nye integrationer og disse projekter vil være drevet af vores kunders efterspørgsel.

SERTICA Connectivity

Vi forbinder rederier, havne, myndigheder, leverandører og klassifikationsselskaber.
For mere information, kontakt mig venligst via formularen.

Hans Christian Jensen

RINA Digital Solutions
Sofiendalsvej 5B
DK-9200 Aalborg
+45 7214 1214
sertica@rina.org