Logistics & Shipment modulet giver købere, forsendelsesagenter og lagre adgang til leveringsoplysninger i SERTICA. Dette modul bidrager til en effektiv midtpunktslevering og dokumentation af hele processen. Det giver dig mulighed for, at kontrollere levering af de rigtige varer til det rigtige tidspunkt.

Rederier opbevarer, konsoliderer og genpakker ofte gods fra mange indkøbsordrer for at sikre en let og hurtig levering til skibet, når det er i havn. Indkøber kan styre distributionen på vegne af skibet og indsamle varelinjer fra forskellige indkøbsordrer i en større forsendelse, hvor der kan tilføjes dimension, vægt og registreret værdi.

Når forsendelsen er modtaget ved den sidste ankomstdestination, er indkøbsprocessen afsluttet. Forsendelsesstatus og procesinformation er tilgængelig for hele flåden og indkøberen. Resultatet er transparente data omkring forsendelse og adgang til track and trace proces.

Nøglefunktioner

  • Varehusstyring
  • Midtpunktskvittering på varer og gods
  • Varer fra forskellige indkøbsordre kan samles i en forsendelse
  • Pakke- og fragtstyring
  • Kalkulation af mængde
  • Videre sendelse af relevante papirer som proforma fakturaer, forsikringspapirer og manifester

Fordele

  • Øget synlighed og gennemsigtig adgang til shipping data
  • Sikre den lavest mulige pris på hver enkelt forsendelse
  • Få den rigtige komponent på det rigtige tidspunkt og til den rigtige pris
  • Øget arbejdseffektivitet og forhindring af overbestilling eller mangel på reservedele
  • Identificering af de bedste og mest omkostningseffektive havne for din forretning

Se mere om andre moduler relateret til Procurement

For mere information, kontakt mig venligst via formularen.

Hans Christian Jensen

Logimatic

Sofiendalsvej 5B
DK-9200 Aalborg
+45 9634 7000
sertica@logimatic.dk