Logistik- og forsendelsesmodulet giver indkøbere, speditører og lagre mulighed for at indtaste leveringsoplysninger i SERTICA. Dette modul bidrager til en effektiv levering og dokumentation af hele processen. Det gør det muligt for dig at kontrollere levering af de rette varer til rette tid.

Styr distribution og forsendelse på vegne af skibet

Rederier opbevarer ofte, konsoliderer og ompakker varer fra flere indkøbsordrer for at sikre en smidig og hurtig levering til skibet, når det er i havn.

Indkøbere kan selv håndtere distribution og forsendelse på vegne af skibet ved at samle linjeelementer fra indkøbsordrer og konsolidere dem i pakker eller forsendelsesenheder. Disse kan vedhæftes en forsendelse med registrerede dimensioner, vægt og værdi. På denne måde kan en forsendelse indeholde mange linjeelementer fra mange indkøbsordrer fra mange transportører.

Gennemsigtige data om forsendelsesstatus og proces

Ved endelig ankomstdestination modtages forsendelsen, og købsprocessen afsluttes. Hele forsendelsesstatus- og procesinformationen er tilgængelig for hele flåden og indkøberen. Resultatet er gennemsigtige forsendelsesdata og adgang til sporingsprocessen.

Nøglefunktioner

  • Lagerstyring
  • Modtagelse af varer på midtpunktet
  • Konsolidering af linjeelementer fra indkøbsordrer
  • Håndtering af pakker og forsendelsesenheder
  • Beregning af volumen
  • Videresend relevante dokumenter som proforma faktura, forsikringspapirer og manifest

Fordele

  • Øg synligheden og skab gennemsigtig adgang til forsendelsesdata
  • Sikre den lavest mulige pris på hver forsendelse
  • Få den rigtige del til den rigtige tid og til den rigtige pris
  • Arbejd mere effektivt og undgå overbestilling eller mangel på lager
  • Identificer de bedste og mest omkostningseffektive havne til din virksomhed

Læs mere om modulerne relateret til Procurement→

For mere information, kontakt mig venligst via formularen.

Hans Christian Jensen

RINA Digital Solutions
Sofiendalsvej 5B
DK-9200 Aalborg
+45 7214 1214
sertica@rina.org