Support

Vores mål med Support er at assistere vores kunder i at opnå så meget succes med SERTICA som muligt. Vores konsulenter tilbyder den optimale support ud fra deres indgående kendskab og erfaring med vores software. Support fokuserer på ansvar for vores kunder, at hjælpe dig hurtigt videre, og tilbyde et serviceniveau ud over det sædvanlige.  

Kontakt vores support

Navn  
Firma  
E-mail  
Tlf.  
Besked 

Serviceaftale

Vi tilbyder en serviceaftale, der matcher vores kunders behov.

Vi frigiver på regelmæssig basis versionsopdateringer, der indeholder en detaljeret oversigt samt dokumentation over opdateringerne. Derudover bliver vores kunder tildelt én kontaktperson, som hurtigt kan hjælpe jer videre, når der er behov for assistance.

Med en serviceaftale er I garanteret, at der vil blive fundet en løsning på alle jeres spørgsmål.

 

Hovedkontor
 

 

Singapore Kontor
 

E-mail
support@sertica.dk

Telefon
+45 9634 7010

Åbningstider
9-15

 

E-mail
support@sertica.com

Telefon
+65 6274 1007

Åbningstider
9-17


Hvis du har lavet en aftale med en af vores supportere, kan du klikke på nedenstående link for at starte vores fjernsupport. Dette vil give os mulighed for at se, hvad der sker på din skærm, så vi hurtigt kan løse dit problem - og så du kan komme tilbage til dit arbejde. 


 

Til toppen