Vores mål er at levere den bedst mulige støtte gennem hele din SERTICA-rejse. Vi forstår, at implementeringen af SERTICA og integrationen i dine daglige operationer kan være en kompleks proces, og derfor går vores hjælp ud over de indledende købs- og implementeringsfaser.


Udover vores almindelige support har vi indført en Customer Success Manager, der besøger dig som kunde på din lokation. Under disse personlige besøg sikrer vores dedikerede repræsentanter, at du får den maksimale værdi ud af SERTICA. De tager aktivt fat i eventuelle problemer eller udfordringer, du som kunde måtte stå overfor, og leverer skræddersyede løsninger og support.

Lad vores Customer Success Manager optimere dine daglige operationer.

Customer succes med Molslinjen

Med Troels Møller som vores Customer Success Manager får du adgang til en ekspert med dybdegående erfaring som tidligere Flådemanager. Hans mission er at hjælpe dig med at optimere din virksomheds processer og opnå maksimal værdi fra SERTICA. I denne video ser du, hvordan Troels besøger Molslinjen og samarbejder med dem for at finjustere deres processer og forbedre deres forretning med vores SERTICA-løsning.

Udforsk vores Videnscenter med værdifulde værktøjer og ressourcer.

BESØG INSIGHTS
Kontakt mig for at høre mere om vores kundeoplevelsesbesøg.

Hans Christian Jensen

Kontakt mig for at høre mere om vores kundeoplevelsesbesøg.

Rasmus Hansen

Kontakt mig for at høre mere om vores kundeoplevelsesbesøg.

Troels Møller

RINA Digital Solutions
Sofiendalsvej 5B
DK-9200 Aalborg
+45 7214 1214
sertica@rina.org