SERTICA er en Shipping Software med en bred vifte af funktioner og features. Fleet Managers arbejder ofte i flere forskellige inkompatible løsninger for at effektivisere performance. Med SERTICA kan du let planlægge, udføre og monitorere hele processen i et enkelt system.

Administrér vedligehold, HSQE og indkøb i et system.

FLEET MANAGEMENT

Shipping Software til alle afdelinger

SERTICA indeholder et system til planlagt vedligehold. Systemet er optimeret til at administrere, monitorere og dokumentere vedligeholdsaktiviteter i alle typer virksomheder.

Strukturering af vedligeholdsdata reducerer spildtid og effektiviserer internt i virksomheden. Planlægning af vedligehold i shipping softwaren SERTICA sparer dig både tid og penge.

Se mere om maintenance →

 

SERTICA indeholder et centraliseret indkøbssystem til hovedkontoret. Systemet optimerer indkøbsprocessen med effektivisering af arbejdsgange og papirløse processer. Gennem SERTICA administreres relevant data relateret til indkøbsprocessen og du får samtidigt et tydeligt overblik over alle data.

Al data udveksles mellem skib og hovedkontor, således at den nyeste information omkring f.eks. reservedele og leverandørinformation altid er tilgængelig for alle.

Se mere om procurement →

HSQE (Health, Security, Quality, Environment) er et vigtigt område for mange rederier. SERTICA Safety Management System understøtter sikkerhed og kvalitet gennem hele organisationen og understøtter optimale arbejdsprocedurer internt i virksomheden.

SERTICA skaber de bedste vilkår for både faciliteter og mandskab, og sikrer samtidig komplet sporbarhed og nøjagtig afrapportering. Shipping softwaren kan tilpasses til alle standarder og politikker din virksomhed måtte arbejde under, og vil derved med fordel kunne understøtte, at virksomheden lever op til både lovmæssige og virksomhedsrelaterede krav.

Se mere om HSQE →

SERTICA Crewing og Payroll fra OMEGA inkluderer et omfattende og fleksibelt system, som kan anvendes både på kontor og ombord på skibene i forbindelse med Crew Management og Payroll Administration.

Fra kontoret kan du administrere alle aspekter i forhold til besætningen, herunder planlægning, administration af certifikater og scanning af dokumenter. Systemet inkluderer desuden alle nødvendige rutiner for hyre og løn.

Ombord på skibet kan du administrere flere forskellige opgaver med det formål at reducere den administrative byrde. Dette inkluderer et værktøj til planlægning og registrering af hviletid, arbejdstimer, overtid samt administration når skibet er i havn. Besætningen kan logge ind og ud, registrere vurderingsresultater, tilføje detaljer og meget mere.

Et Crew Management system kan håndtere behovene hos skibsredere og managers uanset deres forretningsområde og lokation. Systemet leverer de nødvendige funktioner til at administrere alle aspekter af Crewing og Payroll aktiviteter.

Se mere om Crewing & Payroll →

SERTICA Performance er designet til at hjælpe rederier med at overvåge og optimere ydeevnen på deres skibe i realtid.

Rederier kan spore og analysere forskellige parametre som brændstofforbrug, motorydelse og emissioner, hvilket giver et fuldstændigt overblik over skibets ydeevne.

Systemet indsamler data fra ombordværende sensorer, som derefter bliver behandlet og vist på et brugervenligt dashboard. Dette giver operatørerne mulighed for at træffe informerede beslutninger, hvilket fører til forbedret effektivitet og reducerede driftsomkostninger.

Se mere om SERTICA Performance →

SERTICA indeholder et Vessel Reporting System (VRS), designet til at hjælpe dig med nemt at generere rapporter. Systemet automatiserer rapportering, forbedrer datakvaliteten og sikrer overholdelse af reglerne.

VRS er webbaseret og tilbyder omfattende rapporteringsløsninger, herunder EU MRV, IMO DCS, CII og ydelsesrapporter, med mulighed for at oprette tilpassede rapporter og oversigter, der er skræddersyet til dine specifikke behov.

Læs mere om SERTICA VRS →

SERTICA Logbook hjælper rederier med at indsamle data for at sikre overholdelse af lovgivningen.
Det er et brugervenligt tool udviklet til at optimere tiden brugt på rapporteringsaktiviteter, og et tool som crewet omboard kan stole på i dagligt drift.

Softwaren erstatter fuldt ud papirudgaven af logbøger og reducerer papirarbejdet ombord. Hvis det skulle blive nødvendigt at demonstrere overholdelse overfor Port Authourities, er data tilgængelig både ombord og i land.

Se mere om Logbook →

 

Centralisér og digitaliser skibsdrift

Ved at samle alle maritime aktiviteter i ét system opnår maksimal gennemsigtighed og effektivitet.
Kontakt mig for at booke en demo eller lære mere om potentialet for at optimere teknisk fleet management i din organisation.

Hans Christian Jensen

Kontakt mig for at booke en demo eller lære mere om potentialet for at optimere teknisk fleet management i din organisation.

Troels Møller

Kontakt mig for at booke en demo eller lære mere om potentialet for at optimere teknisk fleet management i din organisation.

Rasmus Hansen

RINA Digital Solutions
Sofiendalsvej 5B
DK-9200 Aalborg
+45 7214 1214
sertica@rina.org