SERTICA er en Shipping Software med en bred vifte af funktioner og features. Fleet Managers arbejder ofte i flere forskellige inkompatible løsninger for at effektivisere performance. Med SERTICA kan du let planlægge, udføre og monitorere hele processen i et enkelt system.

Brugervenlig shipping software bestående af vedligehold, HSQE, Procurement og Crewing & Payroll.

FLEET MANAGEMENT

Shipping Software til alle afdelinger

SERTICA indeholder et system til planlagt vedligehold. Systemet er optimeret til at administrere, monitorere og dokumentere vedligeholdsaktiviteter i alle typer virksomheder.

Strukturering af vedligeholdsdata reducerer spildtid og effektiviserer internt i virksomheden. Planlægning af vedligehold i shipping softwaren SERTICA sparer dig både tid og penge.

Se mere om maintenance

 

SERTICA indeholder et centraliseret indkøbssystem til hovedkontoret. Systemet optimerer indkøbsprocessen med effektivisering af arbejdsgange og papirløse processer. Gennem SERTICA administreres relevant data relateret til indkøbsprocessen og du får samtidigt et tydeligt overblik over alle data.

Al data udveksles mellem skib og hovedkontor, således at den nyeste information omkring f.eks. reservedele og leverandørinformation altid er tilgængelig for alle.

Se mere om procurement

HSQE (Health, Security, Quality, Environment) er et vigtigt område for mange shipping virksomheder. SERTICA Safety Management System understøtter sikkerhed og kvalitet gennem hele organisationen og understøtter optimale arbejdsprocedurer internt i virksomheden.

SERTICA skaber de bedste vilkår for både faciliteter og mandskab, og sikrer samtidig komplet sporbarhed og nøjagtig afrapportering. Shipping softwaren kan tilpasses til alle standarder og politikker din virksomhed måtte arbejde under, og vil derved med fordel kunne understøtte, at virksomheden lever op til både lovmæssige og virksomhedsrelaterede krav.

Se mere om HSQE

SERTICA Crewing og Payroll fra OMEGA inkluderer et omfattende og fleksibelt system, som kan anvendes både på kontor og ombord på skibene i forbindelse med Crew Management og Payroll Administration.

Fra kontoret kan du administrere alle aspekter i forhold til besætningen, herunder planlægning, administration af certifikater og scanning af dokumenter. Systemet inkluderer desuden alle nødvendige rutiner for hyre og løn.

Ombord på skibet kan du administrere flere forskellige opgaver med det formål at reducere den administrative byrde. Dette inkluderer et rest hour planning tool samt registrering af hviletid, arbejdstimer, overtid samt administion når skibet er i havn. Besætningen kan logge ind og ud, registrere vurderingsresultater, tilføje detaljer og meget mere.

Et Crew Management system kan håndtere behovene hos skibsredere og managers uanset deres forretningsområde og lokation. Systemet leverer de nødvendige funktioner til at administrere alle aspekter af Crewing og Payroll aktiviteter.

Se mere om Crewing & Payroll

Kontakt mig for at booke en demo eller lære mere om potentialet for at optimere teknisk fleet management i din organisation.

Hans Christian Jensen

Logimatic

Sofiendalsvej 5B
DK-9200 Aalborg
+45 9634 7000
sertica@logimatic.dk