Logimatic har mere end 30 års erfaring indenfor både det maritime og det industrielle segment. Vores erfaringsgrundlag er skabt på baggrund af utallige implementeringer af softwareløsninger over hele verden. Dette har givet os en unik viden, der gør os til mere end bare en systemleverandør.

Vi betragter vi os selv som en samarbejdspartner, der lader vores erfaring og viden gavne alle vores kunder. Vores særlige kompetencer ligger inden for softwareløsninger, der blandt andet dækker: udvikling, tilpasninger, system ændringer, specialapplikationer, integrationer, datakonverteringer, brugertilpasset undervisning og meget mere.

Vi tilbyder stor fleksibilitet ved at tilpasse løsningen til vores kunders specifikke behov. SERTICA er udviklet af professionelle softwareeksperter, der også afslutter implementeringen og supporten af løsningen.

Det er vores mission at levere softwareløsninger og ydelser, der gør vores kunder mere konkurrencedygtige. Derfor sikrer vi, at alle vores medarbejderes ekspertise integreres med nye teknologier og skaber de bedste softwareløsninger på markedet.

Se mere om Logimatic ved at besøge logimatic.dk

SERTICA by Logimatic

I 1987 blev Aalborg skibsværft nedlagt og deraf opstod idéen om Logimatic. En virksomhed med formålet at viderebringe den indsamlede viden og ekspertise fra Aalborg Skibsværft.

Missionen bestod i at forbedre konkurrenceevnen hos Logimatics kunder. Blandt de mange nye idéer til dette formål var SERTICA, der blev lanceret i 1991 som ”Logihold”. SERTICA tilbyder rederier og andre virksomheder at planlægge deres vedligehold systematisk og opnå store besparelser.

I takt med at mange virksomheder valgte at drage fordel af den nye løsning, begyndte SERTICA at udvide sin funktionalitet. Det omhandlede blandt andet en helt ny indkøbsløsning, mens der blev udviklet en fleksibilitet, der gjorde det muligt at servicere de mange krav og ønsker fra både maritime og industrielle kunder.

I 2008 fik løsningen en større makeover til en ny version, som i 2011 fik navnet SERTICA. Den nye version havde fokus på at forbedre effektiviteten og brugervenligheden af SERTICA, hvorfor der blev udviklet nye moduler og add-ons.

Eksempelvis blev SERTICA Safety & Quality systemet lanceret og brugerne fik mulighed for at foretage inspektioner, jobanmodning og lageroptælling via deres tablets og smartphones.

Alt i alt forsøger SERTICA at skabe så meget værdi for kunden som muligt. Kun ved at være i stand til at leve op til de mange nye krav og ønsker, kan vi forbedre vores kunders konkurrenceevne.

Se mere om virksomheden Logimatic på vores corporate website.

 

 

Alt hvad du har brug for at vide om SERTICA, herunder typiske spørgsmål om platformen, data, integration, support, installation, versioner, træning, SERTICA-apps og meget mere.

 

Se vores FAQ her

Vi lægger vægt på at levere god og ensartet kvalitet, og at kunne eksekvere projekter effektivt og konkurrencedygtigt.

Derfor er vi kvalitetscertificeret i henhold til DS/EN ISO 9001:2015, og har været det siden 1998. Kvalitetscertificeringen gælder for alle vores løsninger og ydelser.

DS/EN ISO 9001 omhandler de danske og internationale standarder for systematisk kvalitetsledelse.

Hos Logimatic stræber vi konstant efter at være den bedst mulige arbejdsplads med en kombination af talentfulde, passionerede og innovative medarbejdere. Vi har en professionel, men alligevel uformel kultur.

Vær med bag kulisserne og hør hvad vores medarbejdere siger om at arbejde hos Logimatic.

Se mere om hvad vores ansatte siger ved at besøge logimatic.dk

Hvis du er interesseret i at gøre forretninger med os, så kontakt mig.

Lars Francke Riisberg

Logimatic

Sofiendalsvej 5B
DK-9200 Aalborg
+45 9634 7000
sertica@logimatic.dk