Vi er specialister i maritim flådestyring – herunder planlagt vedligehold, indkøb og HQSE. Vi har implementeret utallige softwareløsninger over hele verden, og vi arbejder på at udvikle, optimere og strømline interne processer. Med kontorer i Danmark, Singapore og Chile garanterer vi høj kvalitet i vores løsninger og vores kundesamarbejde. Vi har arbejdet med dette i mere end 30 år.

Logimatic er en ejerledet virksomhed med 120 medarbejdere.

Se mere på Logimatic.dk

SERTICA

I 1987 blev Aalborg skibsværft nedlagt og deraf opstod idéen om Logimatic. En virksomhed med formålet at viderebringe den indsamlede viden og ekspertise fra Aalborg Skibsværft.

Missionen bestod i at forbedre konkurrenceevnen hos Logimatics kunder. Blandt de mange nye idéer til dette formål var SERTICA, der blev lanceret i 1991 som ”Logihold”. SERTICA tilbyder rederier og andre virksomheder at planlægge deres vedligehold systematisk og opnå store besparelser.

I takt med at mange virksomheder valgte at drage fordel af den nye løsning, begyndte SERTICA at udvide sin funktionalitet. Det omhandlede blandt andet en helt ny indkøbsløsning, mens der blev udviklet en fleksibilitet, der gjorde det muligt at servicere de mange krav og ønsker fra både maritime og industrielle kunder.

I 2008 fik løsningen en større makeover til en ny version, som i 2011 fik navnet SERTICA. Den nye version havde fokus på at forbedre effektiviteten og brugervenligheden af SERTICA, hvorfor der blev udviklet nye moduler og add-ons.

Eksempelvis blev SERTICA Safety & Quality systemet lanceret og brugerne fik mulighed for at foretage inspektioner, jobanmodning og lageroptælling via deres tablets og smartphones.

Alt i alt forsøger SERTICA at skabe så meget værdi for kunden som muligt. Kun ved at være i stand til at leve op til de mange nye krav og ønsker, kan vi forbedre vores kunders konkurrenceevne.

Se mere om virksomheden Logimatic på vores corporate website.

 

 

Vi lægger vægt på at levere god og ensartet kvalitet, og at kunne eksekvere projekter effektivt og konkurrencedygtigt.

Derfor er vi kvalitetscertificeret i henhold til DS/EN ISO 9001:2015, og har været det siden 1998. Kvalitetscertificeringen gælder for alle vores løsninger og ydelser.

DS/EN ISO 9001 omhandler de danske og internationale standarder for systematisk kvalitetsledelse.

Hos Logimatic stræber vi konstant efter at være den bedst mulige arbejdsplads med en kombination af talentfulde, passionerede og innovative medarbejdere. Vi har en professionel, men alligevel uformel kultur.

Vær med bag kulisserne og hør hvad vores medarbejdere siger om at arbejde hos Logimatic.

Se mere om hvad vores ansatte siger ved at besøge logimatic.dk

Den danske maritime industri består af skibsværfter, leverandører og designere af skibe, maritimt udstyr, maritime produkter og maritim service. Kort sagt: virksomheder, der tilbyder udvikling, produktion og service til maritim teknologi.

Vi har mere end 30 års erfaring og er fortsat en aktiv spiller i den maritime industri. Vi er forpligtet til at holde os ajour med branchens dynamik og er medlemmer af forskellige danske netværk for maritime virksomheder:

Logimatic har udviklet en lang række løsninger, som alle fokuserer på at effektivisere processer og skabe en forbedret bundlinje i den enkelte virksomhed. 

INEXTIA – Cloud-baseret vedligeholdelsessystem
INEXTIA er et cloud-baseret vedligeholdelsessystem (CMMS), der indeholder alt hvad du behøver for at administrere og udføre vedligeholdelsesopgaver i din virksomhed – uanset virksomhedstype.

Gå til inextia.dk

RENOMATIC – Affaldsadministration
RENOMATIC anvendes af kommuner, affaldsselskaber og renovatører til administration, afregning og styring af affaldsindsamlingen. Løsningen dækker alle aktiviteter lige fra registrering af kunder til afhentning.

Gå til renomatic.dk

FOTODOK – Fotodokumentation
FotoDok er en app til fotodokumentation, mangelgennemgang og kvalitetssikring af hverdagens opgaver. Opnå besparelser på administrativ tid på kontoret idet fotodokumentation let oprettes via mobilen. Du skal blot sende billeder og tekst til FotoDok serveren, hvorfra du kan tilgå din færdige rapport.

Gå til fotodok.dk

Besøg vores FAQ for at lære mere om platformen, integration, support, installation, træning, apps og meget mere.

FAQ
Hvis du er interesseret i at gøre forretninger med os, så kontakt mig på 21 65 90 85.

Lars Francke Riisberg

Sofiendalsvej 5B
DK-9200 Aalborg
+45 9634 7000
sertica@logimatic.dk