Oversigt over alle opgaver

Opgavelisten fungerer som det centrale sted, hvor man kan få et overblik over alle arbejdsgange i SERTICA og hurtigt finde specifikke elementer, f.eks. købsordrer, der skal godkendes prismæssigt, inden de sendes til leverandøren.

På samme måde kan en teknisk inspektør se på opgavelisten under “Venter på teknisk gennemgang” for at se alle aktuelle anmodninger, der kræver teknisk evaluering, før en tilbudsproces eller indkøbsproces kan påbegyndes.

Den viser funktionsområder på tværs af hele flåden, men det er også muligt at indsnævre visningen til en bestemt udvælgelse af enheder for at matche den enkelte brugers ansvarsområde. Dette kan være statusflowet for en hændelsesrapport, dokumentændringer der skal godkendes, fakturaer der venter på håndtering og meget mere.

Dette modul er centralt i SERTICA, da det viser alle opgaver i et overblik. Det giver al information til kraftfuld og fleksibel ledelsesrapportering for flådeledere og deres afdelinger (teknisk, indkøb og HSQE).

Overvåg KPI’er

Kombiner dette modul med Analytics og eksportér din opgaveliste for at overvåge nøglepræstationsindikatorer. Som eksempel kan du eksportere alle fakturaer, der i øjeblikket venter på godkendelse, hvis du har brug for at fremskynde processen.

Nøglefunktioner

  • Overblik over opgaver pr. skib eller flåde
  • Omfattende inventarstyring
  • Tilpasset opgaveliste til jobfunktion
  • Optimering af skibsvedligeholdelsesstyring

Benefits

  • Maksimer oppetid
  • Fuld adgang til alle opgaver
  • Justerbar system, der passer til din virksomheds interne processer
For mere information, kontakt mig venligst via formularen.

Hans Christian Jensen

RINA Digital Solutions
Sofiendalsvej 5B
DK-9200 Aalborg
+45 7214 1214
sertica@rina.org