Task List

Task List modulet giver det perfekte overblik over alle arbejdsområder i SERTICA. Du kan hurtigt lokalisere specifikke items f.eks. indkøbsordrer, der skal pris-godkendes før den sendes til leverandøren.

En superintendent kan se alle nuværende revisioner, der behøver teknisk evaluering før en tilbuds- eller indkøbsproces kan sættes i gang i Tasklistens ”Afventer teknisk vurdering.”

Opgavelisten viser funktionelle områder på tværs af hele flåden. Det er samtidig muligt, at indsnævre din søgning til et specifikt område for at matche ansvarsområder på den enkelte bruger. Dette kunne være status for proces på en event rapport, dokument ændringer der skal valideres, ventende fakturer og meget andet.

Dette er et centralt modul i SERTICA, da det giver et overblik over alle opgaver. Flådemanagere og deres afdelinger (teknisk, indkøb og HSQE) kan samle al information, hvilket resulterer i en utroligt effektiv og fleksibel ledelsesrapportering.

Kombinér dette modul med Analytics og eksportér din opgaveliste, hvilket giver dig et godt overblik over dine KPI’er. Du kan eksempelvis eksportere de fakturaer, der afventer godkendelse og dermed opnå en hurtigere proces.

Nøglefunktioner

  • Overblik over opgavelister pr. skib og flåde
  • Omfattende lagerstyring
  • Tilpasset opgaveliste efter jobfunktion
  • Optimering af vedligeholdsstyring ombord på skibet

Fordele

  • Maksimér oppetiden
  • Fuld adgang til alle opgaver
  • Justerbart system tilpasset din virksomheds interne processer 

Kontakt

Kontakt os via nedenstående kontaktform for yderligere information vedrørende dette modul.

 

 

* Navn 
* Firma 
* E-mail 
* Tlf. 
Besked 
    Til toppen