Administrer vedligeholdelse fra din mobile enhed

SERTICA-appen tilbyder muligheden for at administrere vedligeholdelsesopgaver og formularer gennem dine mobile enheder.

Opret, aktiver og afslut opgaver direkte fra SERTICA-appen

Du kan oprette opgaver fra bunden eller bruge skabeloner til standardopgaver. Hver opgave har en kort beskrivelse, herunder detaljer om den tilknyttede komponent og seneste feedback.

Derudover kan du læse dokumenter fra din mobile enhed og skrive noter, når du rapporterer om opgaver. Du kan endda registrere tid, tilføje forbrugte reservedele, vedhæfte fotos og udføre målinger og tælleraflæsninger. QR-koder og stregkodescanning af SERTICA-komponenter og reservedele understøttes for at sikre en nem og hurtig opdatering af lageret, når du bruger en reservedel til at fuldføre en opgave.

Hvis flere personer arbejder på samme opgave, er det muligt at se hinandens bemærkninger. Hvis der sker ændringer i din opgaveliste, får du besked og bliver bedt om at synkronisere – på denne måde arbejder du altid i den nyeste version.

Opret og indsend formularer

Hvis du har SERTICA Forms-modulen, kan du også oprette, udfylde og indsende formularer i appen uden at skulle bruge Word eller Excel. Du kan designe layoutet i SERTICA baseret på en brugerdefineret sekvens af inputfelter, hver med forskellige typer og egenskaber.

Dette gør det muligt for dig at oprette f.eks. tjeklister, der kan udfyldes fra en mobil enhed. Gennemse hierarkiet af formularskabeloner, udfyld en formular baseret på en skabelon og send den til SERTICA, når den er godkendt eller klar til godkendelse.

Reducer administrativ tid

Ikke alle SERTICA-brugere logger ind i systemet hver dag, og nu behøver de ikke. I SERTICA-appen kan du nemt få adgang til og administrere opgaver og formularer, uanset hvor du befinder dig.

Reducer den administrative tid, der er nødvendig foran en computer, ved kun at have dine egne opgaver og formularer tilgængelige fra dine mobile enheder.

SERTICA-appen kan bruges offline og synkroniserer indholdet med SERTICA, når brugeren er online.

Key

Nøglefunktioner

  • Opret og afslut opgaver og formularer
  • Overblik over aktuelle og afsluttede formularer og opgaver
  • Adgang til tidligere og afviste formularer
  • Opdater vedligeholdelsesopgaver i realtid
  • Læs dokumenter eller tilføj ekstra information til en opgave
  • Tilføj fotos taget med din mobile enhed
  • Scan QR-koder og registrer brugte reservedele
  • Tilføj formularer til din opgave
  • Upload direkte til SERTICA

Benefits

  • Hurtig og fleksibel vedligeholdelsesstyring
  • Øget produktivitet og effektivitet
  • Eliminering af papir
  • Gør vedligeholdelse enkelt

Få SERTICA app i App Store or Google Play.

Stock App er nu en del af vores SERTICA-app, hvilket betyder, at du kan administrere opgaver, formularer og nu også lager i samme app.

Andre SERTICA apps: Approval app and Inspection app.

For mere information, kontakt mig venligst via formularen.

Hans Christian Jensen

RINA Digital Solutions
Sofiendalsvej 5B
DK-9200 Aalborg
+45 7214 1214
sertica@rina.org