Køreseddelsmodulet gør det nemt for medarbejdere at gennemføre og indsende køreplaner på den korrekte måde. Administrationen kan udføre en rapport med alle kørselsafregninger og på den måde danne et overblik over dokumentation af alle køretøjer, der anvendes i virksomheden.  

Hver medarbejder kan registrere deres køresedler i SERTICA, og dermed opfylde både lovmæssige krav og virksomhedens ønsker. F.eks. kan medarbejderen registrere det brugte køretøj, dato, antal kilometer, takst, sted, formål og noter.

Modulet kan også omfatte kørslen fra hjemmet ved at vælge “trække fradrag pr. dag”. Ved oprettelse af køresedler, skal brugeren udfylde de obligatoriske felter. Når data er tilføjet til alle obligatoriske felter gemmes køresedlen i databasen med et unikt nummer.

Administrationen modtager alle køresedler papirløse uden manglende information. De korrekte færdige køresedler kan derefter accepteres af administrationen ved at trykke på “accepter køreseddel” i SERTICA. Der kan genereres en rapport for alle køresedler, for at få et overblik over dokumentation af alle køretøjer, som anvendes i virksomheden.

Nøglefunktioner

  • Indsend køresedler elektronisk
  • Udfør en rapport over alle køresedler

Fordele

  • Reducere tid som anvendes til færdiggørelse og administration af køresedler
  • Ingen manglende information
  • Spar tid og penge ved papirløs administration
For mere information, kontakt mig venligst via formularen.

Hans Christian Jensen

Logimatic

Sofiendalsvej 5B
DK-9200 Aalborg
+45 9634 7000
sertica@logimatic.dk