Hold styr på dine certifikater
Modulet Certificate anvendes til at holde styr på alle udstedte certifikater på tværs af hele flåden. Modulet muliggør planlægning af nødvendige fornyelser eller verifikationer af eksisterende certifikater. Du kan også følge og styre ændringer af gamle certifikater. I SERTICA kan du opdele certifikater i grupper samt tildele personer ansvarsområder, hvilket gør det muligt at informere de rette personer, når et bestemt certifikat kræver opmærksomhed.
Opbevar dine certifikater elektronisk
Certifikaterne opbevares elektronisk i databasen. Ved tilføjelse af en ny certifikatfil genereres navnet på filen automatisk. Filer som oprettes på denne måde vises ikke på Document Management skærmen, men vil være at finde på Certificate skærmen, så det er lettere for besætningen at tilgå.
Alle elektroniske certifikater kan lokaliseres gennem Certificate browseren i SERTICA, uanset om du arbejder på kontoret eller ombord på skibene. Dette gør det muligt at finde den fysiske lokation på et certifikat, samt udløbsdato eller den næste verifikationsdato. Notifikationer sendes automatisk, når der kræves en handling i relation til et certifikat. Dermed kan nødvendige handlinger udføres, hvilket sikrer validiteten af dine certifikater. Når et certifikat oprettes eller fornyes, vil den elektroniske version af certifikatet blive opbevaret i SERTICAs Document Management modul.
Du kan kombinere dette modul med Activity Management modulet og dermed skabe et endnu bedre overblik.
Nøglefunktioner
- Opbevar certifikater elektronisk i SERTICA Document Management
- Overblik over nødvendige fornyelser eller verifikationer
- Opdel certifikater i grupper
- Informér de rette personer, når et bestemt certifikat behøver opmærksomhed
- Find den fysiske lokation på et certifikat
- Tildel ansvarsområder
Benefits
- Overskueligt og fleksibelt overblik af alle registrerede certifikater
- Sikre gyldighed af dine certifikater
- Du overser aldrig en fornyelse af et certifikat