SERTICA Marine Procurement Software er designet specifikt til rederier for at hjælpe med at administrere indkøbsaktiviteterne for din flåde.

Manuelle indkøbsprocesser medfører unødvendige administrationsomkostninger og ineffektive arbejdsgange. Ikke alle har adgang til den nødvendige information, og godkendelsesprocessen er for tidskrævende til at være effektiv for din flåde.

SERTICA giver optimering af fakturering, omkostningskontrol, købsanbefalinger, lagerstyring og meget mere.

Digitalisér hele indkøbsprocessen med papirløse workflows og fakturascanning.

PRODUKTBLAD

Procurement

Du kan nu strømline indkøbsprocessen fra rekvisition til betaling gennem et digitaliseret indkøbssystem. Hele processen, inklusiv on-board rekvisitioner, RFQs, tilbud, leverandører og godkendelser, er styret elektronisk i SERTICA. Derudover er det muligt at udstede indkøbsordrer samt styre lager- og leverandørkataloger.

Hvis du har styr på hele forsyningskæden og foretager samlede indkøb på vegne af en hel flåde, opnår du højere kvalitet, konkurrencedygtige priser og levering til tiden. Du undgår overskydende lagerbeholdning, mangel på vigtige reservedele, ventetid, forsinkede leverancer og nedetid på dine maskiner og udstyr. SERTICA procurement software hjælper endda med at vælge de bedste leverandører og de mest profitable havne.

Indkøbsafdelingen vil opleve papirløse arbejdsprocesser, når hele indkøbs- og betalingsprocessen samles i SERTICA procurement software. SERTICA interagerer med dit ERP system og reducerer dermed administrative omkostninger og ineffektive arbejdsprocesser. Vores maritime indkøbssystem er let at installere, og vil transformere din virksomhed med reduceret indkøbstid og færre menneskelige fejl.

DOWNLOAD PRODUKTBLAD →

SERTICA e-procurement giver dig et perfekt overblik over information og utallige muligheder. Du kan f.eks. forbinde ordrer til forskellige projekter, følge status på en ordre og evaluere leverandører og tilbud. Fordelene inkluderer:

  • Reducering af administrative ressourcer
  • Papirløse arbejdsprocesser med procurement software
  • Integration til tredjepart
  • Ét omkostnings- og tidsbesparende system

 

Optimér reservedelsforbrug ved at digitalisere indkøb med en integration til Moscord. Undgå at bruge tid på at hente og sende data mellem systemer, og styr alt gennem SERTICA med direkte adgang til Moscords e-portal.

Ved centralisering af indkøb i SERTICA opnår du en effektiv og digital platform med kortere leveringstider, korrekt ordreafgivelse og de laveste mulige priser.

Se video om Integration til Moscord i SERTICA →

Læs hvilke fordele Berge Bulk har opnået med Integration til Moscord →

 

 

SERTICA Invoice Management automatiserer faktureringsprocessen, hvilket giver dig mulighed for digitalt at håndtere fakturaer, strømline fakturagodkendelse og administrere leverandørbetalinger. Det optimerer processen fra skib til land, f.eks. fra besætningen, der effektivt kan anmode om reservedele på skibet, til kontorpersonalet, der nemt kan håndtere fakturaer samt dele oplysninger med eksterne interessenter.

 

Fordele ved digital fakturahåndtering:

1# Lagerstyring
Det er afgørende at kunne administrere oplysninger om komponenter, placeringer, opgaver, historik, certifikater og reservedele. Lagerstyring giver et overblik over dit lager, hvilket er afgørende, når det drejer sig om vedligeholdelses- og indkøbsprocesserne for din flåde.

2# Synkroniserer med dit ERP-system
Ved at synkronisere det eksisterende system har du bedre økonomisk kontrol med købsordrer i realtid og konstant adgang til fakturaoplysninger. Det er muligt for dig at synkronisere flådens stamdata med minimal indsats i én fælles datakilde i stedet for flere individuelle digitale og/eller manuelle systemer.

Se flere fordele →

At vælge system til maritime indkøb kan være en udfordrende opgave med flere variable at tage hensyn til. At identificere virksomhedens behov og mål er afgørende, da det giver en klar forståelse af de krav og mål, systemet skal være i overensstemmelse med. Begynd med at stille dig selv følgende spørgsmål:

  • Har mine skibe brug for konstant adgang til systemet?
  • Skal systemet kunne integrere med andre systemer?
  • Skal vi centralisere data? Hvor brugervenligt skal systemet være?

At spørge andre indkøbschefer eller eksperter er også en god mulighed.

Få flere råd om, hvordan du vælger det rigtige system →

SERTICA Procurement

I denne video kan du se en kort demonstration af, hvordan SERTICA Procurement fungerer ombord på et skib. Enkelthed er et nøgleord, når man taler om on-board systemer, og besætningen kan nemt anmode om specifikke varer, udstyr og items. Når en anmodning er sendt til godkendelse, kan besætningen følge status for både anmodning og ordrer. Ønsker du en komplet demo af hvad SERTICA kan gøre for både kontor og skib, er du velkommen til at kontakte os og booke et møde.
Kontakt mig for at booke en demo eller få mere at vide om potentialet for at optimere indkøb i din organisation.

Hans Christian Jensen

RINA Digital Solutions
Sofiendalsvej 5B
DK-9200 Aalborg
+45 7214 1214
sertica@rina.org